Beyza

Beyza
@Beyzaaa_Nur
"Her şeyi unutsam dert değil de ben seni unuturum diye korkuyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Burada doğmadım ama buralıyım ben. Fadime'm burada doğmuş ya ben de buralıyım."
...asıl nasipli olanlar doğduğu yerde ya da doyduğu yerde değil de sevdiğinin olduğu yerde ölenlerdir.
Nişanımızın akşamında o kaza olmasaydı. Elif ölmeseydi. Gitseydi, çok uzak bir yere gitseydi. Ben bekleseydim, hep bekleseydim, tek bekleseydim de yaşadığını bilseydim.
Sayfa 63
Meczupla deli aynı değil. Hoş ikisi de aklını yitirmiştir denir ama aklını terk edenlere deli denir de gönlünü bulanlara meczup. Âşıklara deli diyenin aklı yoktur.
Sayfa 52