Beyza

"İhanetlerin en kötüsü, bedenimizin bizi satmasıdır. Ama ne yaparsan yap, eninde sonunda yapar bu alçaklığı."
Sayfa 264·Kitabı okudu
Reklam
"Gerçekten çok üzüldüm. Ama elden ne gelir? Kader mi desek, talihsizlik mi? Ölüm karşısında çaresiz kalıyor insan." "Kader de değil, talihsizlik de"
"Güzel olan da bu ya... Bulmuşsunuz birbirinizi, kıymetini bilin evladım. Aşk, dünyanın en büyük hazinesidir Alicim, ama gerekli özeni göstermezsen, rüzgârda bir serap gibi dağlır gider."
"Kadınlar, ama sahiden seven kadınlar erkeğin güçlü olmasıyla ilgilenmezler. Seni severler, çünkü yüreklerinde bir yere dokunmuşsundur. Bunu farkına varmadan yaptıysan daha çok severler. Çünkü samimi olduğunu anlarlar."
Sayfa 203·Kitabı okudu

Beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
7 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Ahmet Ümit
8.6/10 · 39,9bin okunma
Reklam