Hayat her zaman bir denge üzerine kurulur.Ne yaparsanız karşılığını alırsınız.Güzel duygular beslerseniz o size en güzel tohumları verir, tekrardan çiçek açıp yeşermeniz için güzel bir ortam hazırlar.Eğer içinizde korkular olursa o tohumlar kararır ve tüm beklentileriniz daha yeşermeden kurur.Ne beklediyseniz solar ve kötüleşir.Onun için iyilik ve sevmek bazen ilk dönemde size kazandırmamış gibi gözükse de, canınızı acıtmış gibi gelse de,inanın mutlaka o güzel duygularınızın tohumları bir yerlerde sizi bekler.Bu hayatta ne ekerseniz onu biçersiniz.
Geçmişte yaptığınız hatalardan pişmanlık duymayın, aksine teşekkür edin, çünkü geçmişteki hatalarınızın hepsi, bugün sizi daha büyük hatalardan korumak ve geliştirmek için gelen öğretmenlerdi.