Biliyor musun?
Senin yokluğunun acısını
Bazen bir şarkıyla dindirirdim.
Bazende camdan dışarı bakardım
Belki, belki gelirsin diye
Bazen özellikle,
İlk karşılaştığımız yere giderdim
Bir ihtimal gelirsin diye
Sevdiğin kitapçıya giderdim.
Benim için değil ama
Kitap okumak için gelirsin diye
Biliyor musun?
Senin geçtiğ'in yollardan geçtim
Beklediğin durakta bende bekledim.
Bindiğin otobüsede bindim çoğu zaman
Yanımdaki koltuk hep boştu.
Belki belki yer kalmazsa oturursun diye
Bir keresinde
Şiir çok sevdiğini
duymuştum.
Seni anlatan bir şiir yazayım dedim,
Kelimelerim kifayetsiz kaldı...
Ben senin tırnağın dan
Kirpiğine kadar vurulmuşum.
Var gerisini sen anla...
Biliyor musun?
Ben seni tanıdıktan sonra varolmuşum.