Biz kendimizi bilelim, iyiliğin şerefini göğsümüzde taşıyalım ve en önemlisi, yitirmeyelim umutlarımızı! Bir kadın ille de annemiz, kız kardeşimiz, karımız değil diye yerden yere vurmayalım onu. Saygıyı aileye hürmet, hoşgörüyü de bencillikle bir tutmayalım.
Her şey gelip geçici.
"İnsan" denen yaratıkların yaşadığı bu"dünya"adlı buzdan cehennemde geçirdiğim onca vakitte karşılaştığım tek gerçek buydu.
Her şey gelip geçici.