Beyza Taşdemir

Beyza Taşdemir
@Beyzztu
Mutluluk asla gelmeyecek. Bunu biliyorum ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimse bizim çektiğimiz acıları gerçekten bilmiyor. Kimbilir büyüdüğümüzde, şimdiki acılarımızı ve üzüntülerimizi saçma bir şeymiş diye hatırlayacağız belki.
Neden kendimizden memnun olup hayatımızın geri kalanında sadece kendimizi sevemiyoruz?
Gözleri pusluydu, ruhları yoktu sanki.
Hep aşk içinde yaşa! Dünyada aşktan daha güzel bir şey icat edilmemiştir!