Begüm Güre

Begüm Güre
@Bgm_mm
Operatöre Bağlanıyorsunuz-3
10/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2026 19:48
Sevgili okurlar, Bugün sizinle Operatöre Bağlanıyorsunuz-3 kitabını inceleyeceğim. Baştan söyleyeyim bu incelemeden çok bir veda olacak. Beni bu tarz kitaplara alıştıran, klasik dışında kitap yoktur anlayışından kurtulmamı sağlayan bu kitap serisi oldu. Bu seri sayesinde bu tarzdaki diğer kitaplara da şans verdim. Bu nedenle öncelikli olarak bana o sığ görüşten kurtulmamı sağladığı için kitabın yazarı sevgili Kübra Kiraz Berk'e çok teşekkür ederim. Aşağıda yazdığım şeyler kitap serisini okumayanlar için spoiler içerir️️️, uyarısını geçmiş olayım. Serce'ye bayılıyorum. Gerçekten inanılmaz bir karakter. Her şeyi çat çat söyleyebiliyor olması, kimseden korkmaması, korksa bile kendini ezdirmemesi, arkadaşlarına ve ailesine canından bile çok sahip çıkması ve daha sayamayacağım bir çok özelleğiyle mükemmel bir karakter. Keşke Serce gerçek olsa ve arkadaşım olsam. Ona ve onun çenesine ihtiyacım var. Ceyhun Çapkın... gerçekten böyle bir erkek dünyada var mıdır? Açıkçası bilemiyorum, varsa da beni bulur mu? Onu hiç bilmiyorum. İlk kitapta defalarca deneyip Serce'ye ulaşması, onu hep koruyup kollamaya çalışması, ona bu dünyadaki en nadide şeymiş gibi davranması... Gerçekten fevkalade bir erkek. Ufuk ve Avni o kadar matrak insanlar ki, gerçek hayyatta onlar gibi birine hiç rastlamadım. Her durumda oldukları durumu daha da zorlaştırmanı bir yolunu buluyorlar. Özünde iyi insanlar ama biraz salaklar. Ve son olarak sırma... Son kitapta tanışmış olsakta onuda çok sevdim. Kendisini biraz daha tanımayı çok isterdim. Bu seriye veda etmek beni çok üzüyor ama içimde bir umut belki 4. bir kitap daha gelir diye düşünüyorum. Sonuçta 3. Kitapta yıllar sonra gelmişti. Hoşça kal Operatör ailesine, seni özleyeceğim...
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 3K. Kübra Berk · Artemis Yayınları · 0571 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gece Yarısı Tüm Aşıklar
6/10
·232 syf.··
2026 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Ocak 2026 09:33
Merhaba sevgili okurlar, İlk defa bir kitap platformunda bulunup bir kitap hakkında inceleme yazıyorum. Bir hatam olursa şimdiden kusuruma bakmayın. Bu kitap, Tokyo’da redaktör olarak çalışan, yalnız yaşayan ve otuzlu yaşlarında olan bir kadının kendini bulma sürecini anlatıyor. İlk defa bu tarz bir kitap okuyacak olanlar başlangıçta kitaba alışmakta zorlanabilir; ancak sayfalar ilerledikçe ve kitaba hâkimiyet arttıkça anlatılmak istenen daha net anlaşılıyor. Karakterin değişimini ve özgüven kazanma sürecini daha uzun okumak isterdim. Ne yazık ki yazar bu dönüşümü son yaklaşık 40 sayfada vermeyi tercih etmiş. Üstelik bu kısımda yapılan zaman atlamaları, bende bazı soru işaretleri bıraktı. Genel olarak kitap sessiz ve sakin bir atmosfere sahip. Olaylardan çok durumların ön planda olduğu bir anlatımı var. Buna rağmen okurken keyif aldım ve bir şans verilebilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bu kitaba puanım 6/10. Çünkü ben biraz daha olaylı kitapları seviyorum. Yine de kendi tarzı içinde güzel bir kitaptı.
Gece Yarısı Tüm AşıklarMieko Kawakami · Doğan Kitap · 2024556 okunma