Büşş

Büşş
@Bgt0502
Daha bana bir şey söylemediği halde, nasıl oluyor da aklımı ve yüreğimi etkileyebiliyor ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şunu rahatlıkla söylemeliyim ki, hala umudum vardı. Ancak şu anda ise, tanrıya şükür ki, hiçbir umudum kalmadı.
İçinde bulunduğum bu umutsuz konumda,bazı anlar oluyor ki insan bir saç teliyle bir zinciri kırabileceğine inanıyor.
“ Ben dayanılmaz kahrımı ve üzüntümü yalnızca Allah’a şikayet ediyorum (Yusuf 86)” demedikçe yatışmayacak kalbimiz .
" Az şeyler çekmemişsin sen, küçük!" dedi, fakat her şey geçer.Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur.
Sayfa 61