Bahar

Bahar
@Bhrnr
Doktor
Üniversite
23 Ağustos
57 okur puanı
Mayıs 2025 tarihinde katıldı
15.04.2025..
Yarın 1 yaşıma giriyorum.! 15.04.2025 saat 21.35 suları. İşten eve dönerken dikkatsiz birinin arabama vurup beni yoldan çıkarmasıyla 140 km hızla beton duvara çarpıp ağır yaralanmamın ve de Yaradanın bana yaşamam için bir şans daha vermesinin üzerinden 1 yıl geçti. Haftalarca hastanede yatmalar, ameliyatlar , ağrılı acılı fizyoterapist tedaviler derken bugüne kadar geldim çok şükür... Her şey gelip geçicidir hayatta. Sevinçler,üzüntüler hepsi misafirdir. Gelirler biraz kalırlar ve de giderler.. Çok cümlem var yazacak novella olacak kadar ama oldu bitti geldi geçti. Allah bir daha yaşatmasın diyeceğim ama sınav dünyası işte neyle sınanacağımızı bilmiyoruz.. Neyse Yarın doğum günüm iyi ki doğdum ! 🙏🎂
Bahar
İyi ki doğdun mutlu yıllar sana ☺️
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kötülüğün asıl yüzünü açıkça görebilmek için, kötülük etmek gerekir.
Cihan Ataç isimli okura yanıt verildi
Bahar
Haklısın hocam 🌸
Kadınlara sormak gerek!
Kadın kısmı böyledir. Aşkı daima birinci planda, açlığın bile önünde görür.
Sayfa 104 - Ötüken Neşriyat, 58. Basım.·Kitabı okudu
Alıntı
Bahar isimli okura yanıt verildi
Bahar
Mikail Balcı bence en mantıklısı fikir benden çıktı hocam :)
Kadınlara sormak gerek!
Kadın kısmı böyledir. Aşkı daima birinci planda, açlığın bile önünde görür.
Sayfa 104 - Ötüken Neşriyat, 58. Basım.·Kitabı okudu
Alıntı
Bahar
Kesinlikle doğru hocam.