O kadar çarpıyor ki insanı okudukça, yaşananların gerçekliği, o hislerin size geçişi, okurken soğuğu ve açlığı iliklerinize kadar hissedeceksiniz. Savaşın günümüzde bile bir gerçek olması, o soğuk yüzü, bizi ne hale getirdiği.. Denecek çok bir şey yok okuyun, okutun.