Hacer

Ben anladım ya... Hiç bir şekilde aman riske girmiyim, canım sıkılmasın, kimse de beni üzemesin kadar yanlış bir düşünce ile yaşamak ne kötü. Tamam kimseye zararın yok belki ama yararın da yok. Ama tersi bu kadar hassaslıkla en ufak bir şeyden nem kapıp kendine zarar veren bir tür bu. Asla derinlere giremeyen sırf zarar görmemek düşüncesiyle yüzeyde kalan bu algı merkeze hiç ulaşamayacak, hep zayıf kalacaktır.
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Etrafında kimseyi bulamamak zor, içinde kimseyi bulamamak ise daha zor." #DoğanCüceloğlu
1000Kitap
İyi veya kötü olmak seçimdir. Her nerede olursak olalım.
İnsan
Bu yıl da sonbahar bitiyor..
1000Kitap