O boyun eğmeyi öğretenler yok mu? Nerede küçük, hasta ve kabuk bağlamış bir şey varsa, sürünüyorlar oraya bitler gibi; ve sadece tiksindiğim için alıkoyuyorum kendimi onları ezmekten.
"İnlemek isteyen, ellerini açıp yalvarmak isteyen tüm korkak şeytanları kovun içinizden," diye bağırdığımda, "Zerdüşt tanrısızdır," diye bağırıyorlar.
Özellikle de boyun eğmeyi öğretenler bağırıyorlar böyle.
Ve yalnız geziyordum ben: n e y e açlık duyuyordu ruhum gecelerde ve yanlış patikalarda? Ve çıktım dağlara, seni değilse, k i m i arıyordum ki her defasında dağlarda?