“N’oldu, Zeze?”
“Hiç.Şarkı söylüyordum.”
“Şarkı mı?”
“Evet.”
“Demek ki kulaklarım sağır olmuş.”
Acaba insanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi? Sesimi çıkarmadım. Bilmiyorsa benden öğrenecek değildi.
“O halde belalat bizim için birer iyilik midir?”
“ Bu senin bakış açına göre değişir. Eğer aşık isen ve bela sevgiliden geliyorsa yalnızca bit sitemdir. Aşıkına kendisini hatırlatmak isteyen bir sevgiliye kim kızabilir?”