Mevsimin ilk karında bu kadar büyüleyici olan nedir acaba, neden böylesine etkiler insanı ? Henüz kirlenmemiş, el değmemiş bir şeyi görme şansı mı? Yeni bir mevsimin, güzel bir başlangıcın çabucak uçup gidecek olan zerafetini, ayaklar altında ezilmeden, kirletilmeden önce yakalama telaşı mı?