Bilal

İyi bir adam o, derdi. Barış istiyor. Afganistan'ı yeniden inşa etmek istiyor. Ama bırakmıyorlar, bırakmıyorlar ki, yapsın
Sayfa 393·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bildiğimiz, bilmediğimiz, gördüğümüz, görmediğimiz nice sıkıntı çeken insan varsa hayatlarında sıkıntıyı gider Allah'ım.
Güzel Anne ve babalara teşekkür ederim.. Var olun.
Onlara merhametle ve alçak gönüllülükle kol kanat ger. “Rabbim! Onlar nasıl küçüklükte beni şefkatle eğitip yetiştirdilerse şimdi sen de onlara merhamet göster” diyerek dua et.(İsra 24)
Kitap yazanlar ne güzel insanlardırlar, Selam olsun yazanlara ve yazacaklara... 🌹
Okudukça insanın hâyreti artıyor, kitaplarda ki kelimelerin gücü karşısında...