Kitabın 20 sayfasını okudum ve bıraktım. Gördüklerim bana yetti.
Konusu bakımından heyecanlıydım ama o enerjiyi alamayacağımı anladım.
Bu yazarın diğer kitabı Yüz Karası'nı da okumuştum ve onu da çok beğenmemiştim. Zar zor bitirmiş keyif almamıştım. Sanırım bu yazar ile uyumumuz yok.
Zorlamaya gerek duymadım.
İkimizin YıkımıBrittainy C. Cherry · Martı Yayınları · 2024895 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖