"Evet, insanın tek yaptığı şey, iki kere iki dörtlerin peşine düşmek, okyanusları aşmak, bu uğurda seve seve yaşamını vermektir; ama öbür yandan aradığını bulacağı için de ödü patlar. Çünkü bulursa arayacak bir şeyi kalmayacağını hissetmektedir."
Ama bazen bazı şeylere üzülürüz ama diğer insanlara üzüldüğümüzü söylemek istemeyiz. Bunu sır olarak saklamak isteriz. Ya da bazen üzülürüz ama üzüldüğümüzün farkında olmayız. Bu yüzden üzgün olmadığımızı söyleriz. Ama aslında üzgünüzdür.