BilgEce

Ne kadar da safmışım..Sen bana neredeyse hiç dönüp bakmamıştın bile..
Reklam
"Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?"

BilgEce

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2020 38. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
"Hayır, özgür değilsin."dedi. "Senin bağlı bulunduğun ip, öbür insanlarınkinden biraz daha uzun; hepsi bu kadar!"