Gençken ölümün nasıl gövdenin doğal bir davranışı olduğuna inandığım aklıma geliyor; artık yalnızca bir zeka işi olduğunu biliyorum. -yoksunluk acısını çeken kişilerin zekalarını. Nihilistler bunun bir son olduğunu soylerler, incile inananlar ise bir başlangıç; gercekte tek başına bir kiracinin ya da bir ailenin bir evden ya da bir kentten baska yere taşinmasindan daha fazla bir şey değildir.