Ey insanlar!
Sevmeye niyet edelim birbirimizi..
Safları sıkılaştırmak yetmez..
Hiç boşluk kalmamalı.. Birleşmeli yüreklerimiz..
Sevgi paylaştıkça azalan bir şey değildir, çoğalandır..
Yaşadığımız dünyadan şikayetçiysek, kimi suçlayabiliriz?
Dünyayı yaşanmaz kılan biz değil miyiz?
Irklarımızın farklı olması, birbirimizi sevmeye engel olmamalı..
Fikirlerimizin farklı olması, birbirimizi sevmeye engel olmamalı..
İnançlarımızın farklı olması, birbirimizi sevmeye engel olmamalı..
Sevmek, ülke sınırlarıyla sınırlandırılmamalı..
Asıl sınır, yüreklerimize koyduğumuz sınırlardır..
Tüm sınırları aşıp, aynı yürekte birleşebilmeliyiz..
Sevmek diyorum, tüm farklılıkların dışında insanca olmalı..
Sevmek diyorum, evrensel olmalı..
Sevmek diyorum, sevmek anlıyor musunuz?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"En tatlı bal bile tadıldıkça bıkkınlık verir,
Aynı tat isteği, iştahı köreltir.
Onun için, ölçülü sev ki uzun sürsün sevgin,
Hedefe hızlı giden, yavaş kadar geç varır.."