Havva anlatıyor...
...Öfkeli melekler alevden kılıçlarla bizi cennet bahçesinden kovaladı. Bunu hak edecek ne yapmıştık? Kimseye zarar vermek gibi bir niyetimiz yoktu. Cahillik ettik evet, ama yerimizde hangi çocuk olsa böyle davranabilirdir. Emirlere itaat etmenmenin yanlış bir şey olduğunu bilemezdik ki, böyle laflara yabancıydık, anlamıyorduk bile. Doğruyu yanlışı ayırt edemiyorduk ki, nereden bilelim? Ahlak duygusu olmadan bilmemiz de imkansızdı. En başından bize Ahlak Duygusu bahşedilmiş olsaydı, ki bu çok adil, çok daha merhametlice olurdu, işte o zaman emre itaatsizlikle suçlanabilirdik. Ama biz zavallı cahil çocuklara bilmediği, anlayamadığı sözcükler söyleyip, sonra söylenenlere uymadığımız için cezalandırmanın neresi doğru? ...