''tüm insanlar aynıdır: Kendileri bir başkasının cebinden alırken yüzleri aydınlanır, gülümseler, ama kaybetme sırası onlara geldiğinde yastaymış gibi ağlarlar.''
acı bi hikaye, aynı yaşamak gibi.
"Yaşamak" aslında hayatın evrensel acılarını anlatan bir hikaye. Çin'de geçmesine rağmen, bu öykü Anadolu'da ya da başka bir yerde insanlığın acılarının ne kadar aynı olabileceğini gösteriyor. Farklı kültürlerde olsak da paylaştığımız ortak bir hikaye her zaman var.