Her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik, yan yana fotoğraflar çektirdik, güldük, sevindik, eğlendik… Gün oldu sadece birbirimize güvendik, birbirimizi kolladık, birbirimize sarıldık, birbirimizin kollarında ağladık…
Tanrı, sistem ve insan hayatına güzel eleştiri getiren bir kitap
Okurken bazı yerlerinde çarpıcı fikirler gelir mi diye bekledim ama sorgulamaya iten bir kitaptı
Bu kitapla tartışabilir, kitaba hak verebilir ve kitabı eleştirebiliriz ama elbet bir noktada kendinizi bulacağınız bir kitap
Kitabın akışı waclaw ın hayatının akışıydı
Okurken bir heyecan romanı olacağını umut ederek okudum çünkü karakterin hayatı denizde çetrefilli bir işte çalışarak geçiyordu aynı zamanda en yakın arkadaşı matyas kayıptı. Ben bu romanı okurken tatmin edici bir sona bağlanan ve akışı heyecanlı giden bir kitap ümit etmiştim ama düşündüklerimin tam aksine bir kitaptı