+Abi iyiyle doğru arasındaki fark ne?
- İyi olan şeyler arzuladığın, istediğin elini uzatsan alabilecekmişsin de alamıyormuş gibi olduğun şeylerdir genelde. O an, hemen olsun istersin ve yakın zamanlar için mutlu eder seni.
+Doğru?
-Doğrular ise birşeyi arzularken gölgede bırakmak istediğin, gözgöze gelmemek için o tarafa bakmadığın, elini uzatsan alabilecekmişsin gibi olduğun mutluluğun genelde olmama sebebini içinde barındırırlar. Olmasın, gelmesin istersin o an.
Gelir!
Ya umut sahibi yapar seni...
Yada umudu sahip...