Genç bir arkadaş, -ismi önemli değil- bu platformda sadece " . " koyup gönderi atmış. Evet sadece nokta koymuş ve göndere tıklamış. Gönderiyi sabitlediği için tesadüfen gördüm. 724 tane beğeni almış, binlerce yorum, 57 defa tekrar paylaşma var. Şaşırıyorum gerçekten. Biraz da eleştiri olsun istedim. Başka bir niyetim yok. Belki böyle düşündüğüm için siz de beni eleştirebilirsiniz. Buna da saygılıyım.