Insanların ruhunu öldürüyorlar anne"
demişti Maksim Gorki:
"işte asıl cinayet bu
Utanılacak bir cinayet..."
Insanlar gün içinde kabalıkları, kalabalıklarıyla ne kadar da incitiyorlar değil mi ruhumuzu?
Kalbimizi nasıl da kırabiliyorlar.
Oysa Platon şu nasihatte bulunur:
"Nazik olun.Çünkü karşılaştığınız herkes farkında olmadığınız zorluklarla boğuşuyor.
Maksim GorkiPlaton (Eflatun)