Bilo BEY

Bilo BEY
@Bilo_beyy
~~•FENERBAHÇE•~~ ~Artık hiçbir şey hissetmiyorum..~
Hemşirelik
Üniversite
1907
97 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Üstad Neşat Ertaş ne güzel demiş ;
"Sana değer veren insan, kendini asla seni kaybedecek duruma sokmaz.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen olmadan, ben ben değilim
Без тебя, родная, я не я Ты моя магия, ты аномалия С тобой хочу взлететь на небеса Я все построю сам под белым парусом ---------------------------------------------------------------------- Sen olmadan, sevgilim, ben ben değilim Sen benim büyümsün, sen anomalisin Seninle cennete uçmak istiyorum Tüm beyaz sahilin altını kendim inşa edeceğim
1000Kitap
Unuttum desem de inanma sakın Anılarla yazdım seni kalbime ~ Müslüm Gürses ~
1000Kitap
Mahur Beste
şenlik dağıldı bir acı yel kaldı bahçede yalnız o mahur beste çalar Müjgan’la ben ağlaşırız gitti dostlar şölen bitti ne eski heyecan ne hız yalnız kederli yalnızlığımızda sıralı sırasız o mahur beste çalar Müjgan’la ben ağlaşırız Attila İlhan
Şiir
Felsefeyi anlama şeklim
İki saattir buna gülüyorum jsjsjsjsjjsjsjsjns René Descartes
1000Kitap