Bilo BEY

Bilo BEY
@Bilo_beyy
~~•FENERBAHÇE•~~ ~Artık hiçbir şey hissetmiyorum..~
Hemşirelik
Üniversite
1907
97 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Sabah uyanıp ayağa kalkabilmek bile bir tür başarı sayılmalıydı bu hayat koşullarında. Charles Bukowski
İnsan ve Hayat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Cemal Süreya bir kalpten soğumayı ne kadar güzel anlatmış:
"Baktım sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim. Kısacası ben artık sana 'hiçbir şey' değilim." Cemal Süreya
Şiir
Bi' gün biter adaletin kış uykusu
İnsan ve Hayat
Keşke yaşanmasaydı dediğiniz bişi yazın:
Edebiyat
Bu nasıl bir mahlas alma
"Bende yok sabr u sükûn, sende vefadan zerre İki yoktan ne çıkar, fikredelim bir kerre." (Nâbî) (Bende sabır ve sukün, sende de vefanın zerresi yok. iki yoktan ne çıkar düşünelim) iki yokluk Farsça'da yok anlamına gelen iki ektir; "Nâ" ve" Bİ"ekleri. Bu 2 "yok" NABİ olur zaten. Nabi
Edebiyat