Zamanında yasaklanmış olmasına anlamak için okudum ve begendim +13 gibi ibare iş görebilirdi ne hayatlar var okuma yazmayı bu çocuğa kimin öğrettiği dayısından kapmış diye tahmin ediyortum
Hikayeyi resmen yaşadım ya o atların koşu takımın sesleri resmen yanımda şıngırdıyor ama lennie ye üzüldüm keşke hikaye böyle bitmeseydi yazık oldu öyle kuvvetli insan her zaman dünyaya gelmiyor
Kitabı elimden düşürmeden bitirdim akıcı güzel bir anlatımı var sanki bu bana bişeyler çağrıştırdı neyse oralara girmeyeyim tavsiye ederim herkezin okumasını
Kitabın içine bi türlü giremedim 25 sayfaya kadar zorladım ama baktım olmuyor bıraktım bilmiyorum ya tarzım değil yada konuyu bulamadım kısacası ben beğenmedim
İnsan oğluna iyilik yapmayı kötü işleri neh yetmeyi akrabaya yardımı emreder Hz adem as dan Hz Muhammed sav efendimiz e kadar tüm peygamberlerin başlarına gelmiş olaylardan ders çıkarması gerektiğini anlaman insan oğlu azgınlığa uğranların yeri gayya kuyularıdır