Kitap okurken o kadar benimsiyorum ki kafamda o kadar canlandırıyorum ki benim için bi kitaptan çıkıp yaşanmışlığa dönüşüyor.Bu iyi mi kötü mü bilmiyorum ama en olmadık yerde bana kendini anımsatması beni o an başka dünyalara sürüklemesi muazzam.🖤
Milyonlarca halk bedenen, ruhen, fikren ve ahlaken çürüyor da hiç kimse bu kokuşmuşluğu görmüyor. Herkesin karakteri bozulmuş veya herkes bu yozlaşmışlığa alışmış da bunu doğal bir durum sanıyor sanki.