Sürü psikolojisinden uzaklaşmış,rahatlığın ve inadın her gramı üzerinde toplanmış,akıl ve mantığı kendinden bir adım önde giden,kafasının dikiyle yol alan,yalnızca özgürlüğüne âşık birisi.
Ama bildiğim ve emin olduğum tek bir şey var.O da insan denen acımasız canlının doğadaki güzel olan her şeye nefreti.Ben böylesine büyük bir vahşet görmedim biliyor musun?Sırf çok güzel gözüktüğü için bir çiçeği çok rahat koparabilir bir insan.Onu kopararak öldürmüş olma fikri o kadar uzaktır ki ona.Umrunda bile değildir.Doğanın en güzel yerlerine kendi gri taş bloklarını döşer.Çünkü insan denen canlı sorumsuzdur.Güzellikleri tek tek yok etmeye bayılır.