Portre, Palto ve Bir Delinin Anı Defteri hikayeleri çok düşündürücü ve iyilerdi ama diğer 3 hikaye gereksiz geldi. Özellikle Fayton hikayesi önemsiz olaydan farksızdı.
Çok güzeldi. Serinin bu zamana kadar ki en iyi kitabıydı ve çok daha derin olaylar içeriyordu. Sonraki kitaplarda serinin daha ilginç ilerleyeceğine eminim.
Kitabın ortaları, kitabın başlangıçta ve sonlarda yarattığı etkiyi yok ediyor ne yazık ki ve olan olaylar çok tahmin edilebilir ilerliyor. Aynı zamanda karakterlerin düşünce yapılarından hoşlanmadım.