Kütüphaneden beşi bir yerde halini alıp sürem dahilinde ilk kitabını okuyabilmiştim sadece. Hayatımda en çok ufkumu açan ve beni bu kadar içine alabilen tek bilim-kurgu kitabıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Genel olarak güzel bir kitap fakat orijinallik konusunda büyük sıkıntıları var ayrıca küçük çocukların çok üstüne gidiyorlar sanki :/. Evren okuyucuyu içine alabiliyor, okurken akıcı bir şekilde hatta yer yer çok heyecanlanarak ilerleyebiliyorsunuz. Genel olarak beğendim.