Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Merhabalarr. Marslı benim çok ilgimi çeken bir kitap değil açıkçası farklılık olsun diye okudum. Her ne kadar bazı paragrafları yüzeysel bir şekilde okusam da beklentimin üstündeydi diyebilirim.
Kitaba gelirsek mantığa oturtmak için fazlaca çaba harcandığını düşünüyorum. Bu iyi bir durum aslında sonuçta kaç insan uzay aracına binmiş, onu tamir etmek zorunda kalmış, marsta bitki yetiştirmeye çalışmıştır ki ? Astronot bütün bunları yaparken sayısal, kimyasal verilerden -bana göre- çok fazla yararlanmış. Bu da çok hoşuma giden bi anlatım olmadığından göz gezdirerek üstünkörü okudum. Bütün bunlara rağmen kötü bi kitaptı diyemem çünkü merak uyandıran bir etkisi vardı. Ayrıca sayısal zekanız baskınsa veya anlatılanlara mesleki ya da bilgi birikimi olarak hakimseniz kitap ilginizi çekebilir. İyi okumalar...
Marslı - Marsta mahsur kalan astronotla iletişim kuruldu. Ve "24 saattir onunla iletişim halindesiniz ve basın kafayı yemek üzere. Hikaye için bir resim istiyorlar. " mı?? Koyun can derdinde kasap et derdinde sözü hiç bu kadar anlamlı gelmemişti.