Neha tehîn û dimsa xwe li nav hev dixim. Lê kes tine bixwe. Paşîveke bi tenê min xemgîn dike. Hey dinyayê par vî wextî em 10 kes bûn. Ka kes tine em bibin ekîba paşîvê :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Di her paşîvê de li ser sifra me Tehîn heye lê kes naxwe. Nizanim li mala me tenê wisa ye. Heya ramazan xilas dibe ew Tehîn tê ser sifrê lê weke xwe dimîne :)
Bir kaçıncı bahara kalmıştır vuslat
Kalbim, bu zulümlü sevda,
Kar altındadır
Karanfil sokağında bir camlı bahçe
Camlı bahçe içre bir çini saksı
Bir dal süzülür mavide
Al al bir yangın şarkısı,
Bakmayın saksıda boy verdiğine
Kökü Altındağda, İncesudadır.
"Ahmet Arif"