Sena

Sena
@Bir_okurrr
....kendi halime, yalnızlığıma zalimce bir hayranlık duyuyorum. İçim kabarıyor, bıraksalar da ıssızlarda başım önümde, kendime gömülerek dolaşsam.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Der misin ki birgün ; "İnşaallah çok bekletmedim seni."
"Ve gördük ki mekan değildir zamandır önemli olan ve lakin o da değildir eylemdir önemli olan ve dahi değildir kalb olmadıkça..."
....sıkılıyorum mutlu değilim geceler uzun bitmiyor gündüzler ağır bahar bir türlü gelmiyor.
Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim.