"Çünkü geceler hepimizi aynı gökyüzünün aynı karanlığıyla örter ama yine de herkesin karanlığı kendine göredir... Çünkü geceler bazılarına göre çok uzundur. Çünkü yürekte saklanan her şey geceleri canlanır. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sıksam ne olacak, sıkmasam ne olacak , diye içinden geçirdi adam . Unut kuşu onu ziyaret etmeye başlayalı epey olmuştu ama o kabullenmek istemiyordu. Her seferinde söz veriyordu kendi kendine. Karıştırmayacaktı , bir daha unutmayacaktı... Ne fayda ki salisesinde neyi unutmayacağını da unutuyordu ... Babasına gülerdi bir zamanlar. Halasına da .... Annesi de unutmuş muydu ?... Hatırlamıyor . "