Ya Rasulallah hani demiştin ya "Kim bir kötülük görürse, onu eliyle değiştirsin. Şayet eliyle değiştirmeye gücü yetmezse, diliyle değiştirsin. Diliyle değiştirmeye de gücü yetmezse, kalbiyle buğzetsin, bu imanın en zayıf derecesidir.”diye. Öyle bir zamanın içine düştük ki biz elimizle değiştirmeye kalksak delilikle bağnazlıkla, dilimizle düzeltmeye kalksak hoşgörüsüz olduğumuza dair linçlerle, kalbimizle buğz etsek yetersizlik ve sorumluluk hissiyle karşılaşıyoruz. Öyle bir zamanın içine düştük ki özgürlük safsatası altında yaşadığımız toplumsal çözülme yüzünden cahiliye devrindeki gibi zorlaştı insani iletişim. Öyle bir zamana geldik ki güneş neden batıdan doğacak yakînen anladık. Ve öyle bir zamana geldik ki gözümü korkutuyor artık imtihanları. Sahi sen nasıl defalarca gittin Ebû Leheb'in kapısına, sen nasıl düzeltmeye çabaladın o cahil toplumu bütün gücünle? Dilerim Allah İslamı bizimle yüceltir. Dilerim bu batık yitik zamanda imanıyla parlayan gençler olarak anılmak nasip olur Allah'ın nezdinde.