B.

B.
@Birayiha
Dünyadan dargın, nefsinde âciz. Not defteri gibi bir şey.
Değerli dostlar, Daha evvel kendim yapmadığım bir şey yapmak istiyorum. İmam Gazali'nin "Dil Belâsı" isimli kitabının içinden şu ana kadar altını çizdiğim yerlerden bazı Ayetler, Hadisler, Ashab'ın kelâmı, Hikmetlilerin sözlerinden ayırdım. Sizler 1 ile 155 arasında sayı söyleyiverin bende yazıvereyim.
Din
B. isimli okura yanıt verildi
B.
Nasıl ateş odunu yer bitirir gıybet dahi amali salihayı yer bitirir. Allah razı olsun kardeşim 🌿
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Değerli dostlar, Daha evvel kendim yapmadığım bir şey yapmak istiyorum. İmam Gazali'nin "Dil Belâsı" isimli kitabının içinden şu ana kadar altını çizdiğim yerlerden bazı Ayetler, Hadisler, Ashab'ın kelâmı, Hikmetlilerin sözlerinden ayırdım. Sizler 1 ile 155 arasında sayı söyleyiverin bende yazıvereyim.
Din
B.
124 😌
Tembel bir hayat seyrinin vicdan azabından azade kalması kabil değildir. | Zübeyir Gündüzalp
Din
Estağfirullah isimli okura yanıt verildi
B.
Allah razı olsun.
Neden mi mutsuzuz?
Bir montla üç kış geçirilebilir, ayakkabının kırmızı rengi olmasa da olur, ikeadan alınmamış bir kitaplık da iş görür, yemek masasında ders çalışılabilir, white chocolate mocha yerine sütlü kahve de içilir. Eksiğimiz diye tabir ettiklerimiz ihtiyaç mı yoksa herkes gibi olmak mı? Dipnot: Kastım bunlar olmasın gereksiz demek değil. Ama bunlar hayatımızda olmazsa olmazlarımız değil demeye çalışıyorum. Arzular sınırsızdır ihtiyaçlar değil. Arzuları ihtiyaç olarak göstermeye çalışıyorlar. Bu kıyas bizi "MUTSUZLAŞTIRIYOR".
1000Kitap
aysee isimli okura yanıt verildi
B.
Aynen öyle kardeşim, aslında düşüncemiz bu olunca kanaatkâr olabiliyoruz. Kendimizi dünya cihetinde yukarıdakilerle kıyaslayınca şükürsüzlüğümüz artıyor. Oysa zor durumdakilere baksak hem halimize şükür artacak hem de diğer insanlara yardımcı olma fırsatı yakalayacağız. Kıymetli bir yorumdu bence teşekkür ederim yazdığın için Allah razı olsun 🌿