1indar

1indar
@Biricik2009
Kusur arıyorsan tüm aynalar senindir.... Sosyal bir asosyal... Huzuru seven ama çabukta canı sıkılan.. Kız çocuğuna bayılan ama oğulları sayesinde ayılan bir anne... Evli
Bir gün hafızanı kaybedecek olsan, sana kendini yeniden anlatmasını isteyeceğin kişi kim olurdu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tüm annelerin, kadınların, annelik yapmak zorunda olanların anneler günü kutlu olsun:))
1000Kitap
Derdim Rabbimden büyük değil ama gel de sen bunu nefse anlat...
Alıntı
Bulutların resmen şov yaptığı bir gündü😍
1000Kitap
"Çok gülüyormuşum; arkadaşlarım öyle söylüyor. Özellikle bu aralar çok gülüyorum. Elimde değil ki... Kime anlatayım ben derdimi? Kime diyeyim şu sıralar yıkık, perişan olduğumu? Her şeyi uçlarda yaşıyorum; ya çok gülüyorum ya da durup dururken ağlıyorum. İçimde keşkelerle dolu bir yer var. Kara delik gibi her keşkem... 'Şöyle olsaydı', 'böyle olsaydı'lar... 'Ben mi suçluyum?' diyen yanım, 'Boş ver, git' diyen yanım... 'Delisin sen, akıllanmazsın' diyen tarafım, 'Ağla kız, çekinme' diyen yanım... Yani o kadar karmakarışığım ki. Zaten ben dedemin taziyesinde de gülmüştüm; sanki ardından günlerce ağlamayacakmışım gibi... Şimdilerde bir salyangozun hayatını yaşıyor gibi hissediyorum. Gidiyorum, gidiyorum ama varamıyorum. Arkamda ışıltılı izler bırakıyorum ama kendimden eksile eksile..."
1000Kitap