Kitabı bir arkadaşım da görüp ödünç almıştım onun yorumu “aman aşk hikayesi” demişti.Haftalarca kitaplıkta bekledi ve sonunda “okuyup kurtulayım” dedim.Kitaplıkta okumadığım kitap bekleyince sanki bana kötü kötü bakıyormuş gibi geliyor.Neyse kitaba başladım ve ortalarına doğru gözlerim doldu.Kitabın sonunda da göz yaşlarım sel oldu.Belki de çocukluk aşkımın ölmesine şahit olduğum için olabilir.Eğer ölüm ile sonuçlanan bir aşk hikayeniz varsa asla tavsiye etmiyorum.O zamanlara geri dönmeniz aynı acıları yaşamanız kaçınılmaz.Duygusal boşluktaysanız ya da depresyon gibi halleriniz varsa okumayın (sanki herkesin psikolojisi düzgünmüş gibi ) aman neyse duygusal yönünüz karakteriniz de ağır basıyorsa okumayın ama değişik bir aşk hikayesi göz yaşlarım sel olsun diyorsanız kesinlikle okuyun.
Kitabın bir de filmi var benim cesaretim yok ama sizi bilmem.
Keyifli okumalar.