Seda

Seda
@Birkulll
•"İnnâ lillâhi ve inna ileyhi raciun" (Allah'tan geldik şüphesiz gene ona döneceğiz .. Bakara\156 ) •"Umma ki, küsmeyesin."
Hiç ölüsü yoktur. Herkes, her şey anısındadır. Geleceği geçmiş'in gözünden okur; Hep bir yangının bacasındadır.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir gerçeği erken. Bir açlığı tokken Anladınız mı? Hep mi hep ölecekmiş gibi. Hiç mi hiç ölmeyecekmiş gibi Yasadınız mı?
Gecikmiş bir gizleme, Birikmiş bir özlemi Sakladınız mı.. Gelmeyecek bir gideni, Olmayacak bir nedeni Beklediniz mi??
Ağlasam geçer. Biliyorum.. Ağlanmıyor.
Benim mezarlarımda ölü yok; Hep yaşamış olanlar var.. Anılarımda bir yer dinmeksizin acıyor.