Seda

Seda
@Birkulll
•"İnnâ lillâhi ve inna ileyhi raciun" (Allah'tan geldik şüphesiz gene ona döneceğiz .. Bakara\156 ) •"Umma ki, küsmeyesin."
Herkes bir gün gider.. Kimi muhabbetimizden.. Kimi yanımızdan.. Kimi gönlümüzden.. Kimi hayatımızdan .. Gitmek isteyene yol çoktur.. Gidenlerin yolu açık.. Kalanların hayatı güzel olsun. Bize gerekli olan; yalansız bir iyilik, İncitmeyen bir güzellik Güleryüzlü doğruluktur.! Şükrü Erbaş
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Olmamış bir şeye inanan insan.. Geride, hep geridedir.
Ağlayanlar sevinmeli. Sevin ağlayabiliyorsan
Kirli eller daha temiz, Temiz elli Kirli gönüllerden...Ne dersiniz?