Seda

Seda
@Birkulll
•"İnnâ lillâhi ve inna ileyhi raciun" (Allah'tan geldik şüphesiz gene ona döneceğiz .. Bakara\156 ) •"Umma ki, küsmeyesin."
Bir yürek üşümüş Kapamış kapılarını. Onarmak zordur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her seven Sevilenin boy aynasıdır. Sevmek Sevilenin o aynaya bakmasıdır."
Uzağa değil, usta Öteye hep öteye gitti; Yalnızlığı ondandır.
Susmalar düşünmenin yoğunluğunda erir. Söylemler dinlemlerin büyüklüğünde erir.