Seda

Seda
@Birkulll
•"İnnâ lillâhi ve inna ileyhi raciun" (Allah'tan geldik şüphesiz gene ona döneceğiz .. Bakara\156 ) •"Umma ki, küsmeyesin."
Ne olur seni ben ölmeseydim, Göğümden düşerken görmeseydim. Orada burada yoktu yerin; Seni ben geceme örmeseydim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana seni anlatsam, anlatırım kendimi. Sende seni ararken kendimi arıyorum.
'Bir zamanlar yaralanmış gölgeniz Yalnızlığa ıslanmış geliyor...'
ben hangisi oldum?
Birini birine götüren bu tren, Birini birine getiren bu tren. Birinden birini almış ayırmıştır. Çekip koparmıştır birini birinden.
Seni bulmaktan önce aramak isterim. Seni sevmekten önce anlamak isterim. Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de. Sana hep hep yeniden başlamak isterim.