Seda

Seda
@Birkulll
•"İnnâ lillâhi ve inna ileyhi raciun" (Allah'tan geldik şüphesiz gene ona döneceğiz .. Bakara\156 ) •"Umma ki, küsmeyesin."
"Ne bu sevda olaydı, ne de bu ayrılıklar."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İki kez yaralandın bir yarım yara için."
Şimdi bütün anmalar bir susmanın içinde.. Şimdi bütün susmalar bir odanın içinde.. Anlatmaya bir sözcük, bir bakış arıyorlar, Önce sakladıkları, bir adamın içinde.
Bekleyenler var duraklarda. Sıraya girmek için Yitirmek yarışını Bitirmek için.
Çocuklukta büyüktüm, oyunlara girmedim... O bahçelerde kaldı oynanmamış oyunlar. Ben şimdi anlıyorum oyunda çocukları; Ne zaman, nerde, baksam, beni de oynuyorlar.