Yaşıyorum,dedi delikanlıya,aysız ve kamp ateşsiz bir gece,hurma yerken.Ve bir şey yerken yemekten başka bir şey düşünmem.Yürüdüğüm zaman da yürüyeceğim,hepsi bu.Savaşmak zorunda kalırsam, ölüm şu gün ya da bugün gelmiş vız gelir tırıs gider.Çünkü ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum.Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir.Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsem mutlu bir insan olursun.Çölde hayat olduğunu, gökyüzünde yıldızlar olduğunu ve insan hayatının özünde bulunduğu için kabile muhariplerinin neden savaştıklarını anlayacaksın.O zaman hayat bir bayram,bir şenlik olacak çünkü hayat, yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kim olursan ol,ne yaparsan yap, bütün yüreğinle gerçekten bir şey istediğin zaman Evrenin Ruhunda bu istek oluşur.Bu senin yeryüzündeki özel görevindir.
Çünkü, efendim,herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.
Ne var ki hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.