Sevilay

Sevilay

, bir kitap okudu
10/10
·278 syf.·
Beğendi
·
22 günde okudu
·
Okunma: 22 Mart 2026 19:41
·
2026 10. kitabı
İrem Albayrak
9.1/10 · 7 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Sevilay

, bir kitabı okumaya başladı
Yu Hua
8.5/10 · 70,8bin okunma
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2026 16:11
Selam kitap dostlarım bugün size kalemiyle bu kitapla tanıştığım ve hayran kaldığım bir yazar ile geldim #sinanakyüz #fidanhanım kitabı birçok duyguyu yaşatan fakat benim de çok sevdiğim dram ağırlıklı bir eser. Gerçek hayatta yaşanabilecek ve travma oluşturabilecek bir aile olayını ele almış yazarımız. Fidan ailesiyle birlikte Ada'da yaşayan mutlu bir hayat süren genç, çalışkan ve başarılı bir kızdı. Ta ki Ablasının yapmış olduğu evlilikten mutsuz bir şekilde yanlarına gelene kadar. Ailesi bu durumu hoş karşılasa da annesinin sert tavrı Fidan'ın pek hoşuna gitmiyordu. Hatta birgün dertli ablasını evden dahi kovmuştu. Bu ağır ve sancılı süreci atlatamayan ablasının intiharı aileyi oldukça sarsmış hatta Fidan'ın öğrendiği gerçeklerle dağılmıştı. Fidan annesi ve babasını ihanetle suçlayıp bir daha asla konuşmama kararı aldı. Anneannesinin yanında yaşamaya başlayan Fidan'ın tek sığınağı artık sevdiği Han'dı. Han Ona hem sırdaş hem yoldaş olmuştu. Artık Han ile hayatlarını birleştirip doktor olma yolunda adım adım ilerlerken annesinin düğün günü intihar edişini öğrenen Fidan'ın artık eskisi gibi ne neşesi nede hayata inancı kalmıştı. Ama bilmiyordu ki bunlar yaşayacaklarının yanında hiç birşeydi. Fidan'ı daha birçok sınav ve birçok kaderin türlü oyunları bekliyordu.. Okurken hayatı sorguladım. Şükrettim. Bu kitap bana çok farklı bir bakış açısı kazandırdı. 'Her şey insana mahsus' derlerdi gülüp geçer üzerinde durmazdım pek. Bu kitabı okuyunca anladım aslında kaderin cilvesini. Bir insanın başına 'daha fazla ne olabilir ? ' dediğinde aslında hiç birşey olmadığını, sadece kaderin ufak bir göz kırptığını başımıza daha kötü şey geldiğinde anlıyoruz aslında. Fidan Hanım bu zamana kadar okumuş olduğum eserlerden beni en çok yaralayan ve tezat olacak şekilde en çok iyileştiren
Fidan HanımSinan Akyüz · Alfa Yayınları · 2025874 okunma

Sevilay

, bir kitap okudu
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
15 günde okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2026 16:11
·
2026 4. kitabı
Sinan Akyüz
7.6/10 · 874 okunma