Seyit odabaşı

Mücizeler bitti. Doğmak yeterince mucizevi. Başka bir tane daha beklemek aptalca. Ölmek de ikincisi. Bunların arasında hiçbir şey yok. Kimse beklemesin...
hazalince isimli okura yanıt verildi
Seyit odabaşı
Teşekkürler