İki kadın bir yaşam;
"Yaş ne kadar kadar küçük olursa olsun,
acının adresi aynı...
"Bir İnattir Yaşamak"
@ugurelciogluoffical kalemin'den
"Kadının" her koşulda, "dimdik ayakta duruş hikâyesini okudum.
Yaşamla ölüm arasında iki çizgi vardır. Biri ya yaşanılacak ya da bir yol çizip, yolun doğruluğundan emin olmaksızın devam edilecek...
"Gücünü sevdiklerinden alan ve onlar için ayakta kalan kadınlara selâm olsun"
demiş "Uğur Gokbulut"
Elif ve Cennet hanım anne kızdan öte iki arkadaş, iki sırdaş ve can yoldaşı olmuşlar birbirlerine
Elif babasının yokluğunda annesine Cennet hanım ise hayat arkadaşınin yokluğunu kızı Elif' ve kıymetlisi yürek yangını oğlu Murat'a tutunmuş.
Bu hayat yolculuğunda yeri geldiğinde güldüler yeri geldiğinde ise gözyaşları pınar oldu.
Bir de komşuları Asiye hanım vardı ki, komşu demeye bin şahit ister.
Cennet Hanım'ın kız kardeşi Elif'in ise yengesi yeri geldiğinde sırdaşı olur, en mutlu gününde ve acısında annesi olur.
Ahhhhh Murat dedim her satırda ahhh annem dedim sanki annemi okudum her satırda isyanın yanında yaşamak için bir sebebimiz olmalı olmalı da dedim.
"İnsan önce kendisi için yaşamalı" yaşarken de hayatın acımasızlığına bir çelme çakası gelir öyle değil mi?
Sevginin olduğu yerde mucizeler çiçek açarmış
Cennet hanım ve Elif acılarını sevginin verdiği güç ile ayakta kalmayı başardılar.
Peki Murat Fırat arasındaki farkı dağ ile deniz kadar olduğunu okuyunca siz de hak vereceksiniz.
Bir abi vardır olur babanın yokluğunda baban olur.
Abi var bir de abicik var.